10 wniosków z prowadzenia projektów eLearningowych
Prowadzenie projektów eLearningowych to złożony proces wymagający umiejętności lawirowania pomiędzy ograniczeniami, nie zapominając, że robimy to z ludźmi i dla ludzi.
W tym odcinku podcastu zbieram doświadczenia związane z pracą przy własnych projektach eLearningowych, wcielając się w role project managera, instructional designera i developera, oraz 20-30 projektów rocznie, prowadzonych w ramach Studiów Podyplomowych na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.
O czym zapominamy? Co jest dla nas trudne na początku tej dogi? A także jakie kompetencje trzeba posiadać, aby dowozić projekty? Wszystko to zebrane w 10 konkretnych wniosków.
Linki do tego odcinka:
Dzielenie się wiedzą w branży Learning & Development to niemal etyczna powinność. Nie czekaj, podaj ten email i odcinek swoim znajomym z pracy, albo w mediach społecznościowych.
Wystarczy, że klikniesz w:
Koniecznie posłuchaj też innych odcinków:
Pamiętaj, nasz podcast wychodzi w każdy wtorek o godzinie 8:00. Odcinki trwają około godziny, przeważnie dłużej. Jeśli chcesz skorzystać w pełni z tego co robimy zaplanuj sobie czas na jego słuchanie, a także na to, żeby podyskutować z nami w komentarzach. Wystarczy, że klikiniesz w:
Spis treści
01:40 – Wniosek 1: Mindset
04:25 – Wniosek 2: Fetyszyzacja narzędzi
12:10 – Wniosek 3: Proces jest ważny
20:00 – Wniosek 4: Dzisiaj nikt nie potrzebuje (tylko) developera
24:40 – Wniosek 5: Jasny podział obowiązków
26:50 – Wniosek 6: Użytkownik przecież się domyśli…
30:00 – Wniosek 7: Dbaj o szczegóły – dobrze, albo wcale
32:15 – Wniosek 8: Nie przyjmuj za pewnik – pytaj
35:30 – Wniosek 9: Komunikuj w projekcie
36:55 – Wniosek 10: Znajdź mentora
Zostaw tutaj swój e-mail, a my przypomnimy Ci o nowych odcinkach: