ARCS: Projektowanie motywacyjne - LSE2023 Odc. 4
Wiemy już, że eLearning nie zawsze jest drogą dla każdej potrzeby szkoleniowej (Action Mapping). Wiemy też jak je budować projekty learningowe (ADDIE / SAM). Czas na zadbanie o motywację do nauki.
Długotrwała motywacja wewnętrzna to coś wynikającego bardziej z mindsetu – siła, która pcha do osiągnięcia dalekosiężnych celów. Jeżeli tworzysz learning dla uczestników, którzy już tą wewnętrzną siłę posiadają, możesz ją wzmocnić przez dobrze zaprojektowane doświadczenie edukacyjne - o tym mówi właśnie: ARCS Model of Motivation.
Cztery proste słowa tworzące akronim ARCS – Attention (zdobądź uwagi), Relevance (nadaj znaczenia/podkreśl istotność treści), Confidence (zbuduj pewności siebie w użyciu wiedzy) oraz Satisfaction (dostarcz satysfakcji). Według Johna Kellera są to 4 elementy pozwalające na zbudowanie motywacji do nauki. Wzrost motywacji może za to prowadzić do wzrostu efektywności samego learningu, jak i pracy, jaka z niego wynika.
Aby wzmocnić naszą motywację do tworzenia Letniej Szkoły eLearningu 2023, potrzebujemy za to Was. Nie bądź żyła, zmotywuj się modelem ARCS i prześlij swoje nagranie tutaj.
Weź aktywny udział w Letniej Szkole eLearningu!
Daj się poznać jako specjalista, ekspertka, badacz, czy pasjonatka nowych technologii. Możesz wystąpić w LSE i zadbać o swój personal brand, możesz też pokazać swoją firmę od eksperckiej strony.
Zanim nagrasz zapoznaj się z plikiem tekstowym zamieszczonym w folderze (link), gdzie znajdziesz również wszelkie tematy i daty związane z tym projektem.
Później złap za telefon, nagraj notatkę głosową i wyślij ją nam korzystając z linków poniżej.
Nagranie prześlij na nasz Google Drive link.
Liczymy na Twój aktywny udział w Letniej Szkole eLearningu 2023!
Nie przegap żadnego odcinka Letniej Szkoły eLearningu!
Dzielenie się wiedzą w branży Learning & Development to niemal etyczna powinność. Nie czekaj, podaj ten email i odcinek swoim znajomym z pracy, albo w mediach społecznościowych.
Wystarczy, że klikniesz w:
can't wait 😊