Chat GPT-4o, AI i o trudnej sztuce dawania feedbacku
Nowa wersja Chata GPT sprawiła, że AI dostało uszy, oczy i dostęp do masy nowych danych. Pytanie, czy to dalej od nas zależy, czy dane posłużą do dobrych celów, czy skończymy z goniącym nas tosterem?
Od nagrania do publikacji tego odcinka minęło kilka tygodni. Patrząc na technologiczny wyścig, wydaje się to wręcz przepaścią - już samo nadążenie za zmianami jest zwyczajnie trudne. Dalej jednak szukamy we wprowadzonym niedawno Chat GPT-4o praktycznych zastosowań, pomiędzy światem wirtualnym, a rzeczywistym.
Nie zabraknie również klasycznego u nas łączenia kropek pomiędzy różnymi technologiami, w takich dziedzinach jak:
- sztuczna inteligencja w procesie edukacji, 
- AI jako narzędzie do analizy danych, 
- Etyczne i społeczne aspekty AI, czy, 
- automatyzacja i wsparcie AI w naszym codziennym życiu. 
Wszystko to okraszone konkretnymi przykładami.
Dla osób niecierpliwych, ejajowe mięsko zaczyna się w 28 minucie.
Linki do tego odcinka:
- Rekrutacja na studia podyplomowe: Projektowanie i wdrażanie eLearningu: 
- Nagranie Piotra - Learning Battle Cards Level Up - new features June 2024 - link 
- Chat GPT eLearning Robię - link 
- Introducing GPT-4o - link 
- Hello GPT-4o - link 
- AI Is About to Change Education Forever (Again) – Sal Khan - link 
- Performance-Focused Learner Surveys - link 
- The CEO's Guide to Training, eLearning & Work - link 
- Rekonesans w sieci – Kamil Śliwowski - link 
- Learning With Big Data (Kindle Single): The Future of Education - link 
- Egle Vinauskaite (LinkedIn) - link 


