7 Comments
Oct 18, 2022Liked by Piotr Peszko

Tęgie, filozoficzne rozkminy w tym odcinku. Dobre!

Expand full comment
author

tak się przytrafiło akurat.

Expand full comment
Oct 6, 2022Liked by Piotr Peszko

Jak dla mnie możecie nagrywać choćby odcinki dwugodzinne w tematach edukacyjnych. Im rozmowa Wasza dłuższą tym więcej z niej wyciągnę dla siebie. Jedna tylko prośba. Jakbyście mogli w opisie odcinków podawać od której minuty mówicie o sprzęcie, od której o narzędziach czy książkach to byłoby to duże ułatwienie. Nie ukrywam że część o sprzęcie mnie wgl nie interesuje więc trochę po omacku ją teraz przewijam, a tak mógłbym szybko przejść do głównego wątku.

Expand full comment
author

Bardzo dziękuję :)

OK, spróbujemy to zrobić. Jeszcze nie wiem jak, ale... spokojnie wykminimy. :) nawet jeśli to miałaby być po prostu lista. Spróbuję zrobić taką listę od przyszłego odcinka.

Expand full comment
Oct 7, 2022Liked by Piotr Peszko, Michał Szumiński

Zwykła lista typu: Sprzęt 0:00 - 14:54, Książki 14:55 - 23:33 itd wystarczy :) Dzięki :)

Expand full comment
author

Myślę, że taka lista jest spokojnie do zrobienia, jeżeli ułatwi słuchanie.

Dla mnie osobiście sprzęt, soft, książki (choć nie z tego odcinka) i eventy, bezpośrednio wpływają na główny temat jakim jest dobór technologii do tworzenia projektów edukacyjnych. Czasami bardziej bezpośrednio, czasami mniej, ale eLearning się dzisiaj bardzo rozczłonkował w swoich formach i coraz bardziej specjalizuje.

Expand full comment

Jeden z lepszych odcinków, choć złych całkiem to nie macie. Co do długości, wczoraj dwie dynie dziecku przy nim wydłubałem na Jack-o’-lantern. Dziś się okazało, że mam odciski na łapach od słuchania podcastu ;)

A co do ID — myślę, że będzie się odchodzić od robienia ppt-ów z kolejnymi slajdami, a funkcje instructional designerów i developerów wkrótce się połączą. Robota ID będzie się kończyć na kartce z zeszytu z wypisanymi punktami co trzeba zrobić po kolei. Choć ja pisze ze swojego punktu widzenia, bo jeszcze WIELKIEGO eLearningu nie dotykałem.

Expand full comment