Jak dla mnie możecie nagrywać choćby odcinki dwugodzinne w tematach edukacyjnych. Im rozmowa Wasza dłuższą tym więcej z niej wyciągnę dla siebie. Jedna tylko prośba. Jakbyście mogli w opisie odcinków podawać od której minuty mówicie o sprzęcie, od której o narzędziach czy książkach to byłoby to duże ułatwienie. Nie ukrywam że część o sprzęcie mnie wgl nie interesuje więc trochę po omacku ją teraz przewijam, a tak mógłbym szybko przejść do głównego wątku.
OK, spróbujemy to zrobić. Jeszcze nie wiem jak, ale... spokojnie wykminimy. :) nawet jeśli to miałaby być po prostu lista. Spróbuję zrobić taką listę od przyszłego odcinka.
Myślę, że taka lista jest spokojnie do zrobienia, jeżeli ułatwi słuchanie.
Dla mnie osobiście sprzęt, soft, książki (choć nie z tego odcinka) i eventy, bezpośrednio wpływają na główny temat jakim jest dobór technologii do tworzenia projektów edukacyjnych. Czasami bardziej bezpośrednio, czasami mniej, ale eLearning się dzisiaj bardzo rozczłonkował w swoich formach i coraz bardziej specjalizuje.
Jeden z lepszych odcinków, choć złych całkiem to nie macie. Co do długości, wczoraj dwie dynie dziecku przy nim wydłubałem na Jack-o’-lantern. Dziś się okazało, że mam odciski na łapach od słuchania podcastu ;)
A co do ID — myślę, że będzie się odchodzić od robienia ppt-ów z kolejnymi slajdami, a funkcje instructional designerów i developerów wkrótce się połączą. Robota ID będzie się kończyć na kartce z zeszytu z wypisanymi punktami co trzeba zrobić po kolei. Choć ja pisze ze swojego punktu widzenia, bo jeszcze WIELKIEGO eLearningu nie dotykałem.
Tęgie, filozoficzne rozkminy w tym odcinku. Dobre!
tak się przytrafiło akurat.
Jak dla mnie możecie nagrywać choćby odcinki dwugodzinne w tematach edukacyjnych. Im rozmowa Wasza dłuższą tym więcej z niej wyciągnę dla siebie. Jedna tylko prośba. Jakbyście mogli w opisie odcinków podawać od której minuty mówicie o sprzęcie, od której o narzędziach czy książkach to byłoby to duże ułatwienie. Nie ukrywam że część o sprzęcie mnie wgl nie interesuje więc trochę po omacku ją teraz przewijam, a tak mógłbym szybko przejść do głównego wątku.
Bardzo dziękuję :)
OK, spróbujemy to zrobić. Jeszcze nie wiem jak, ale... spokojnie wykminimy. :) nawet jeśli to miałaby być po prostu lista. Spróbuję zrobić taką listę od przyszłego odcinka.
Zwykła lista typu: Sprzęt 0:00 - 14:54, Książki 14:55 - 23:33 itd wystarczy :) Dzięki :)
Myślę, że taka lista jest spokojnie do zrobienia, jeżeli ułatwi słuchanie.
Dla mnie osobiście sprzęt, soft, książki (choć nie z tego odcinka) i eventy, bezpośrednio wpływają na główny temat jakim jest dobór technologii do tworzenia projektów edukacyjnych. Czasami bardziej bezpośrednio, czasami mniej, ale eLearning się dzisiaj bardzo rozczłonkował w swoich formach i coraz bardziej specjalizuje.
Jeden z lepszych odcinków, choć złych całkiem to nie macie. Co do długości, wczoraj dwie dynie dziecku przy nim wydłubałem na Jack-o’-lantern. Dziś się okazało, że mam odciski na łapach od słuchania podcastu ;)
A co do ID — myślę, że będzie się odchodzić od robienia ppt-ów z kolejnymi slajdami, a funkcje instructional designerów i developerów wkrótce się połączą. Robota ID będzie się kończyć na kartce z zeszytu z wypisanymi punktami co trzeba zrobić po kolei. Choć ja pisze ze swojego punktu widzenia, bo jeszcze WIELKIEGO eLearningu nie dotykałem.