Dlaczego eLearning jest jak ananas?
Zachęcam do kreatywnego podejścia do e-learningu, podobnie jak można przyrządzić ananasa na wiele sposobów (np. grillowanego z przyprawą tajin).
W tym odcinku świętuję 20 lat pracy w branży e-learningowej, dzieląc się osobistymi refleksjami i wprowadzając metaforę ananasa jako symbolu e-learningu. Podobnie jak w przypadku ananasa, w e-learningu najważniejsze jest skupienie się na "smaku" i "teksturze" - czyli jakości i sposobie przygotowania, a nie tylko na samym fakcie posiadania kursów online. Zachęcam do kreatywnego podejścia do e-learningu, podobnie jak można przyrządzić ananasa na wiele sposobów (np. grillowanego z przyprawą tajin).
Zapowiadam też dwa ważne projekty: specjalistyczny kurs dla działów Learning & Development, pomagający "ogarnąć nowoczesne L&D" (tworzony we współpracy z Digital Creative Cluster i WAMA EDiH) oraz konferencję w stylu dawnego EduCampu - nieformalnego spotkania pasjonatów e-learningu.
Jeśli chcesz skorzystać w pełni z tego co robimy zaplanuj sobie czas na jego słuchanie, a także na to, żeby podyskutować z nami w komentarzach.
Wystarczy, że klikinesz w:
Noemi: ngryczko@swps.edu.pl lub me@noemigryczko.com