My z dostawcami elearningowymi mamy wypracowane stawki za ekrany w ramach których mamy max dwie tury poprawek. Jeśli potem pojawiają się kolejne uwagi (nie mam na myśli błędów w szkoleniu) to za nie już musimy dodatkowo płacić. Chętnie dowiedziałbym się jak inne korpo współpracują z dostawcami i się z nimi rozliczają.
Jun 20, 2022Liked by Piotr Peszko, Michał Szumiński
Bardzo fajny odcinek z "obyczajowym" vibem! :) Podoba mi się to takie dojrzałe podejście do rodzicowania projektowi, swoistej sukcesji i tego jak fajnie zmiana podziałała na kształt studiów. No wybitnie mi przypadł ten odcinek do gustu ^^
Jun 11, 2022Liked by Piotr Peszko, Michał Szumiński
Co do wykorzystania VRu, to na konfie "Nowoczesne technologie w służbie administracji publicznej i edukacji" w Radomiu u Artura Rudnickiego tłumaczyłem kiedyś wystąpienie Pekka Ouli z zespołu szkół zawodowych w Finlandii, gdzie standardowo korzystają z VRu np. szkoląc uczniów w obsłudze np. harvesterów do ścinania drzew. Z tego co kojarzę to jest to o rząd wielkości tańsze niż zbudowanie symulatora (chyba zdjęcia z takiego symulatora pokazywał na konfie). Potem robiąc kurs o edukacji fińskiej widziałem też zdjęcia uczniów na symulatorów wózków widłowych itd. Czy było to VR czy po prostu wyświetlanie otoczenia na ekranach obudowujących symulator, nie pamiętam
Hej, ja do momentu jak trafiłam do Accenture, to nie miałam dużej styczności z rodzimą społecznością Developerów i Instructional Designerów i muszę powiedzieć, że otwieram oczy ze zdziwienia, jak ja się uchowałam tyle lat w izolacji. Jestem ciekawa czy macie w planach otworzenie takiej przestrzeni gdzie można by zajrzeć Wam przez ramie i podpatrzeć jak pracujecie? Czy to ogóle da się zrobić?
A jeśli chodzi o VR to nie kupujcie gogli (no chyba że faktycznie Michał chcesz je potem wykorzystać do grania to spoko). Lepszym wg mnie rozwiązaniem byłoby wypożyczenie jakiś od dostawcy np. HTC który na goglach wgra Wam jakieś demo aplikacji szkoleniowych (chętnie bym posłuchał co myślicie o użyciu właśnie takich aplikacji VR). Inaczej to przy Queście 2 moglibyście zrecenzować głównie gry.
Dlaczego ukradłeś mi Studia Podyplomowe?
My z dostawcami elearningowymi mamy wypracowane stawki za ekrany w ramach których mamy max dwie tury poprawek. Jeśli potem pojawiają się kolejne uwagi (nie mam na myśli błędów w szkoleniu) to za nie już musimy dodatkowo płacić. Chętnie dowiedziałbym się jak inne korpo współpracują z dostawcami i się z nimi rozliczają.
Bardzo fajny odcinek z "obyczajowym" vibem! :) Podoba mi się to takie dojrzałe podejście do rodzicowania projektowi, swoistej sukcesji i tego jak fajnie zmiana podziałała na kształt studiów. No wybitnie mi przypadł ten odcinek do gustu ^^
Co do wykorzystania VRu, to na konfie "Nowoczesne technologie w służbie administracji publicznej i edukacji" w Radomiu u Artura Rudnickiego tłumaczyłem kiedyś wystąpienie Pekka Ouli z zespołu szkół zawodowych w Finlandii, gdzie standardowo korzystają z VRu np. szkoląc uczniów w obsłudze np. harvesterów do ścinania drzew. Z tego co kojarzę to jest to o rząd wielkości tańsze niż zbudowanie symulatora (chyba zdjęcia z takiego symulatora pokazywał na konfie). Potem robiąc kurs o edukacji fińskiej widziałem też zdjęcia uczniów na symulatorów wózków widłowych itd. Czy było to VR czy po prostu wyświetlanie otoczenia na ekranach obudowujących symulator, nie pamiętam
Hej, ja do momentu jak trafiłam do Accenture, to nie miałam dużej styczności z rodzimą społecznością Developerów i Instructional Designerów i muszę powiedzieć, że otwieram oczy ze zdziwienia, jak ja się uchowałam tyle lat w izolacji. Jestem ciekawa czy macie w planach otworzenie takiej przestrzeni gdzie można by zajrzeć Wam przez ramie i podpatrzeć jak pracujecie? Czy to ogóle da się zrobić?
A jeśli chodzi o VR to nie kupujcie gogli (no chyba że faktycznie Michał chcesz je potem wykorzystać do grania to spoko). Lepszym wg mnie rozwiązaniem byłoby wypożyczenie jakiś od dostawcy np. HTC który na goglach wgra Wam jakieś demo aplikacji szkoleniowych (chętnie bym posłuchał co myślicie o użyciu właśnie takich aplikacji VR). Inaczej to przy Queście 2 moglibyście zrecenzować głównie gry.
Michał podlinkujesz jeszcze tytuły książek o których wspomniałeś na początku odcinka? :)