Jak i po co robi się gry szkoleniowe? - Mateusz Walaszczyk - MindLab
Gry szkoleniowe to interaktywne narzędzia edukacyjne, które pozwala na oderwanie się od kontekstu szarej, firmowej rzeczywistości.
Gry szkoleniowe to interaktywne narzędzia edukacyjne, które pozwala na oderwanie się od kontekstu szarej, firmowej rzeczywistości, daniu uczestnikom poligonu doświadczalnego dla różnych strategii działania i wywołaniu refleksji w innym kontekście edukacyjnym. W dzisiejszych czasach, gdy rynek pracy zmienia się niezwykle dynamicznie a w trendach L&D króluje reskilling i upskilling, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i nabycia nowych umiejętności jest kluczowa dla sukcesu zawodowego.
Gry szkoleniowe to interaktywne narzędzia edukacyjne, które pozwala na oderwanie się od kontekstu szarej, firmowej rzeczywistości, daniu uczestnikom poligonu doświadczalnego dla różnych strategii działania i wywołaniu refleksji w innym kontekście edukacyjnym. W dzisiejszych czasach, gdy rynek pracy zmienia się niezwykle dynamicznie a w trendach L&D króluje reskilling i upskilling, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i nabycia nowych umiejętności jest kluczowa dla sukcesu zawodowego.
Sprawdź, czy gry szkoleniowe są dla ciebie!
Pobierz “one-pager’ przygotowany przez ekipę z Mindlab.pl
Linki z tego odcinka
MindLab - https://mindlab.pl/
Dzielenie się wiedzą w branży Learnring & Development to niemal etyczna powinność. Nie czekaj, podaj ten email i odcinek swoim znajomym z pracy, albo w mediach społecznościowych.
Wystarczy, że kliniesz w:
Koniecznie posłuchaj też innych odcinków:
Pamiętaj, nasz podcast wychodzi w każdy wtorek o godzinie 8:00. Odcinki trwają około godziny, przeważnie dłużej. Jeśli chcesz skorzystać w pełni z tego co robimy zaplanuj sobie czas na jego słuchanie, a także na to, żeby podyskutować z nami w komentarzach. Wystarczy, że klikinesz w:
Spis treści
00:40 – O MindLab – Mateusz Walaszczyk (linkedin)
02:00 – Wspominki z poszukiwania skarbów – gra menadżerska: „Gorączka złota”
05:10 – Co to jest gra szkoleniowa?
10:30 – Motywacja w grze szkoleniowej
13:30 – Sprzedaż, a gra
22:00 – Gra jako symulacja rzeczywistości
23:40 – Gra a cele rozwojowe
29:15 – Gry a czas rozgrywki (mechanizmy rozgrywki)
34:00 – Refleksja w grze rozwojowej
41:10 – Kiedy gra nie jest odpowiedzią na potrzebę rozwojową?