eLearning Robię

Share this post

Kiedy robienie elearningu jest bez sensu?

www.elearningrobie.pl

Kiedy robienie elearningu jest bez sensu?

Piotr Peszko
Aug 26, 2022
4
Share this post

Kiedy robienie elearningu jest bez sensu?

www.elearningrobie.pl
white sheep on white surface
Photo by Michal Matlon on Unsplash

Są takie dni, kiedy rzeczywistość projektowa dogniata cię z różnych stron na tyle skutecznie, że ciężko to dźwignąć. Chcesz robić dobrze i efektywnie i pomimo tych chęci zwyczajnie się nie da. Bo nie ta wersja; ktoś przyklepał zakres, ale to jednak nie to; bo ludzie nie widzą sensu, nie mają motywacji i chęci. I wtedy zwyczajnie ci się udziela i jesteś zmęczony robieniem źle. 

Słuchaj w Spotify

Dlatego też w tym odcinku będziemy biadolić, ojojować i narzekać, zbierając w całość sytuacje, w których robienie eLearningu nie ma sensu. Zarówno z perspektywy organizacji, contentu jak i procesu tworzenia. 

Jak pokazuje poniższa grafika nie wszystko nadaje się na eLearning. Dla przykładu,  jeżeli dany system działa źle, to nawet najlepsze szkolenie tego nie naprawi:  

Opracowanie własne na podstawie Julie Dirksen - Projektowanie metod dydaktycznych

Julie Dirsksen - Projektowanie metod dydaktycznych: https://helion.pl/ksiazki/projektowanie-metod-dydaktycznych-efektywne-strategie-edukacyjne-wydanie-ii-julie-dirksen,jakuze.htm#format/e 

Świetne narzędzie od Cathy Moore: will-training-help-A4.pdf

Share this post

Kiedy robienie elearningu jest bez sensu?

www.elearningrobie.pl
Previous
Next
Comments
TopNewCommunity

No posts

Ready for more?

© 2023 Piotr Peszko
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start WritingGet the app
Substack is the home for great writing