Podkasty idealnie wypełniają rozwojową lukę polegającą na budowaniu nawyku uczenia się. Regularne ukazywanie się, najczęściej raz na tydzień skłania do tego, żeby zgodnie z tą kadencją ich słuchać.
A odnośnie tego że nie lubimy zmian to ja jednak jestem zdania że warto raz na jakiś czas pobawić się i nagrać odcinki trochę inaczej, spróbować czegoś nowego. Natomiast robiłbym to z uwagi na mnie, a nie odbiorców ponieważ nagrywanie wszystkich odcinków cały czas tak samo by mnie trochę nudziło. Wiem że Marek Jankowskie też wiele razy próbowałem nowych formatów odcinków, nie wiem czy z tego samego powodu czy innego.
Ja mam właśnie tak, że przynajmniej raz w roku wracam właśnie do odcinków z LSE tak były one dobre.
Czy znacie może jakieś podcasty, które są nagrywane i wypuszczane tylko wewnątrz danej organizacji? Chętnie bym się dowiedział jak wyglądają takie projekty w innych firmach i podzielę się moim doświadczeniem.
To co mi się rzuca w oczy, że taka aktywność jak podcasty (czy nawet regularne filmiki na YT) to słabo się sklauje na zorganizowaną wewnętrzną działalność organizacji.
To jest świetne do dość szerokiego dotarcia. Nie jako podstawowe narzędzie.
Ale jak w którymś momencie Gosia mówi - to jest fajny dopalacz do budowania marki osobistej, narzędzie uzupełniające do podstawowej edukacji.
A odnośnie tego że nie lubimy zmian to ja jednak jestem zdania że warto raz na jakiś czas pobawić się i nagrać odcinki trochę inaczej, spróbować czegoś nowego. Natomiast robiłbym to z uwagi na mnie, a nie odbiorców ponieważ nagrywanie wszystkich odcinków cały czas tak samo by mnie trochę nudziło. Wiem że Marek Jankowskie też wiele razy próbowałem nowych formatów odcinków, nie wiem czy z tego samego powodu czy innego.
Ja mam właśnie tak, że przynajmniej raz w roku wracam właśnie do odcinków z LSE tak były one dobre.
Czy znacie może jakieś podcasty, które są nagrywane i wypuszczane tylko wewnątrz danej organizacji? Chętnie bym się dowiedział jak wyglądają takie projekty w innych firmach i podzielę się moim doświadczeniem.
Piotr podzielisz się tym plikiem/szablonem do budowania agendy odcinka?
Fajna wskazówka z tym 90 sekund w podcaście.
Super odcinek.
To co mi się rzuca w oczy, że taka aktywność jak podcasty (czy nawet regularne filmiki na YT) to słabo się sklauje na zorganizowaną wewnętrzną działalność organizacji.
To jest świetne do dość szerokiego dotarcia. Nie jako podstawowe narzędzie.
Ale jak w którymś momencie Gosia mówi - to jest fajny dopalacz do budowania marki osobistej, narzędzie uzupełniające do podstawowej edukacji.