S07E14. Mózg, treści i cyfrowe zombie, czyli jak tworzyć e-learning na dopalaczach?
Tworzysz treści w ChatGPT? Super. To masz takie jak wszyscy. BulBulBul. A dzisiaj MUSISZ się wyróżnić. Po to, by ktoś w. ogóle z treścią się chciał zapoznać.
Robisz e-learning? Masz przerąbane. Nauka kojarzy się z czymś trudnym. A dziś ludzie nie lubią się wysilać, jak coś jest trudne to oni są GDZIE INDZIEJ.
Czy to znaczy, że nie da się ich NAUCZYĆ? Oj da! I o tym jak porozmawialiśmy sobie z Joanną Burdek, ekspertką neuro-copywritingu. Autorką książki „Neurocopywriting. Jak projektować skuteczne treści, które trafią prosto do mózgu”.
Książka: Neurocopywriting
www.ksiazkaneurocopywriting.pl
Chcesz się nauczyć tworzyć przekonujące i angażujące treści? Nie wiesz, jak to możliwe, że pewne słowa mogą wywołać silne emocje i przekonać do podjęcia konkretnej decyzji, a inne nie? Chcesz poznać techniki i metody pisania oraz dowiedzieć się, jak przekształcić przeciętny tekst w efektywne narzędzie marketingowe?
Książka Joanny i Jarka Burdek pomoże Ci skutecznie wykorzystać moc neurocopywritingu. Dzięki niej będziesz projektować i tworzyć skuteczne treści, które trafiają prosto do mózgu klientek i klientów.
Dzielenie się wiedzą w branży Learning & Development to niemal etyczna powinność. Nie czekaj, podaj ten email i odcinek swoim znajomym z pracy, albo w mediach społecznościowych.
Wystarczy, że klikniesz w:
Koniecznie posłuchaj też innych odcinków:
Analiza LinkedIn Learning jako LXP (ang. Learning Experience Platform)
Czy projektowanie szkoleń (Instructional Deisign) jest niezbędne?
Pamiętaj, nasz podcast wychodzi w każdy wtorek o godzinie 8:00. Odcinki trwają około godziny, przeważnie dłużej. Jeśli chcesz skorzystać w pełni z tego co robimy zaplanuj sobie czas na jego słuchanie, a także na to, żeby podyskutować z nami w komentarzach. Wystarczy, że klikinesz w:
Poznaj Joannę
Joanna Burdek
17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 własny biznes. Dyplomowana strateżka, copywriterka, wykładowczyni. Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology.
Autorka i prowadząca szkolenia dla Marketer+. Współautorka książki „Neurocopywriting”
Prowadzi szkolenia: strategia marki, nowe trendy, neurocopywriting — pierwsze w Polsce.
Właścicielka Brand Useful — firmy doradczej, która dostarcza strategie marki, treści w modelu neurocopywritingowym, koordynuje marketing wybranych firm. Przez ostatnie 2 lata przeszkoliła 1223 osoby z neurocopywritingu, nowych trendów, brand purpose, strategii mark
Nie przesłuchalem jeszcze całego odcinka, ale to wystarczy bym wiedział, że chcę to książkę :) Kojarzysz czy będzie również w formie audiobooka?
Oprócz jasnopisu polecam logios.dev . Poleciła mi specjalistka od prostego pisania w naszej firmie i całkiem fajnie się sprawdza.