Skrobał ryby, teraz robi podcasty dla kilku CEO - Jędrzej Paulus
Pojechał chłopak na wakacje na Alaskę, wrócił zakochany w podcastach, a teraz sam robi je dla szefów dużych organizacji. Dlaczego? Czy to ma sens? Jaką wartość dla CEO może mieć podcast?
Podcasty to doskonały sposób na budowanie relacji z pracownikami, klientami i innymi CEO. Jako CEO, liderka, manager, ekspertka masz unikalną perspektywę i wiedzę, którą możesz podzielić się z słuchaczami. Co jeszcze?
Regularne tworzenie audycji, to nic innego jak dzielenie się wiedzą, a to może pomóc Twoim słuchaczom i słuchaczkom (nie tylko z Twojej firmy) rozwiązać ich problemy. To także świetny sposób na pozyskanie nowych kontaktów biznesowych w sposób nienachalny, subtelny.
Tworzenie podcastu jest również świetnym sposobem na rozwój osobisty. Jeśli masz wiele obowiązków i trudno Ci znaleźć czas na rozwój, tworząc podcast, masz okazję połączyć przyjemne z pożytecznym. Spotykasz ludzi, słuchasz ich, rozmawiasz, a do to budujesz swoją umiejętność precyzyjnej i jasnej komunikacji.
W końcu, podcasty to świetny sposób na budowanie zespołu. Tworzenie audycji wymaga przemyślenia tego, co i jak chcesz powiedzieć, ale też współpracy i zaangażowania. To świetna okazja do pogłębionego dzielenia się własnymi przemyśleniami i rozwijania zespołu, który może podcast współtworzyć.
Linki z tego odcinka
Zostaw tutaj swój email, a my przypomnimy Ci o nowych odcinkach
Najważniejsze do zapamiętania
CEO, który robi podcast lepiej się wypowiada, mówi spójnie, ciekawie i potrafi utrzymać Twoją uwagę.
CEO wkurza, że ludzie nie wykorzystują ich wiedzy i inspiracji, dlatego CEO nagrywa podcast
W podcastach chodzi o to co masz do powiedzenia, a nie ile wydałeś na sprzęt.
Podcast daje czas na rozmowę i przestrzeń do spotkania się z innymi zajętymi ludźmi.
CEO, który robi podcast wzmacnia kontakty i buduje głębokie relacje.
Podcast daje czas i przestrzeń na transfer myśli.
Dzielenie się wiedzą w branży Learning & Development to niemal etyczna powinność. Nie czekaj, podaj ten email i odcinek swoim znajomym z pracy, albo w mediach społecznościowych.
Wystarczy, że klikniesz w:
Koniecznie posłuchaj też innych odcinków:
Pamiętaj, nasz podcast wychodzi w każdy wtorek o godzinie 8:00. Odcinki trwają około godziny, przeważnie dłużej. Jeśli chcesz skorzystać w pełni z tego co robimy zaplanuj sobie czas na jego słuchanie, a także na to, żeby podyskutować z nami w komentarzach. Wystarczy, że klikinesz w:
Spis treści
00:00 - Kim jest Jędrzej Paulus i co robi?
01:20 - Wyzwania korpo-podcastów
02:36 - Skrobałem ryby i słuchałem podcastów
09:20 - Jestem "piwniczakiem" i zawodowo robię podcasty
11:30 - Deep Work i Rosyjska poezja rockowa lat pierestrojki
14:10 - Zajebisty efekt rozwojowy, czyli jak Piotr zaczął podcastować
17:25 - Jak się pracuje z CEO robiąc dla nich podcasty?
21:20 - Jędrzej mnie chwali
21:56 - Podcast pomaga CEO dobrze się komunikować
23:40 - Jakie są korzyści z podkastowania dla firmy i CEO?
26:30 - Podcast jest content marketingiem i sprzedaje ludzką stronę lidera
26:35 - Pandemia pozwoliła nam być ludźmi w dresach i daje przestrzeń na to, żeby wyłączyć pozy
33:10 - Czym różni się podcast wewnętrzny - firmowy od tego dostępnego publicznie?
38:32 - Jaki jest rynek podkastowy w Polsce?
40:33 - CEO są wkurzeni, bo nie stosujesz tego, co Ci opowiedzieli w podcaście
43:10 - Kiedy ludzie przestają Cię słuchać?
44:44 - CEO mają bardzo mało czasu, często nagrywają w drodze, albo nagrywają górkę
48:40 - Słuchasz rozmowy i kipi Ci w głowie
51:36 - Niemieckie porno
56:56 - Jak często nagrywać podcast?
58:50 - Twoja stara soli mentosy, czyli na wszystko jest odbiorca