Zrób swój kurs online - Rozmowa z Michałem Lidzbarskim z Web2Learn - LSE2023
Łamiemy schemat zaplanowanych odcinków, publikując wywiad Piotra ze sponsorem Letniej Szkoły eLearningu 2023 – Michałem Lidzbarskim, współtwórcą platformy i firmy WebToLearn.
Dużym komfortem jest promowanie produktów, które są zgodne z twórcami. Jednym z takich produktów jest platforma WebToLearn, która umożliwia łączenie twórców kursów i produktów online z odbiorcami. Platforma, którą sami polecamy w wielu swoich wypowiedziach, jako dobrej przystani dla kursów opartych o video. Ale WebToLearn to nie tylko video o czym można przekonać się w tym odcinku.
Michał Lidzbarski opowiada nie tylko jaka była jego droga jako przedsiębiorcy do miejsca, w którym jest obecnie, ale również uchyla rąbka tajemnicy, w jakim kierunku zmierza jego platforma.
W rozmowie nie zabraknie też wątku etycznego – na ile twórca narzędzia odpowiada za materiały publikowane w tym narzędziu. A wątek ten nie jest tak oczywisty i jednowymiarowy jak mogłoby się wydawać.
Podziękowania dla całej firmy WebToLearn z Michałem Lidzbarskim na czele, za partronat nad tegoroczną edycją Letniej Szkoły eLearningu.
Dzielenie się wiedzą w branży Learning & Development to niemal etyczna powinność. Nie czekaj, podaj ten email i odcinek swoim znajomym z pracy, albo w mediach społecznościowych.
Wystarczy, że klikniesz w:
Linki z tego odcinka:
Platforma WebToLearn – link
Pamiętaj, nasz podcast wychodzi w każdy czwartek o godzinie 8:00 (albo w najbliższej od czwartu dacie, która nam pozwoli na jego przygotowanie). Odcinki trwają około godziny, przeważnie dłużej. Jeśli chcesz skorzystać w pełni z tego co robimy zaplanuj sobie czas na jego słuchanie, a także na to, żeby podyskutować z nami w komentarzach. Wystarczy, że klikinesz w:
Spis treści
00:01:30 – Działalność w WebToLearn?
00:02:40 – Od usług do własnego produktu
00:05:00 – Początki działalności edukacyjnej
00:07:20 – W oczekiwaniu na sukces
00:10:40 – Tworzenie produktów online
00:13:25 – Platforma WebToLearn jako wewnętrzny LMS
00:18:10 – Różne ścieżki sprzedaży kursów online
00:21:20 – Nowości w WebToLearn
00:25:15 – Budowanie marki osobistej poprzez kursy online
00:29:20 – Różnice pomiędzy branżami a szkolenia eLearningowe
00:35:30 – Nowi twórcy na rynku i strategie zakupowe u twórców
00:37:20 – „Onboarding” nowych twórców
00:40:40 – Projektowanie a sprzedaż kursów online
00:48:15 – Odpowiedzialność dostawcy narzędzia za publikowaną treść
01:01:00 – Opinie o kursach jako forma budowania zaufania